Dodelijk slachtoffer Deurne is Helmonder
De man die vanmorgen rond 6.30 uur bij een aanrijding op de Helmondsingel (N270) in Deurne om het leven is gekomen, is een 19-jarige inwoner van Helmond.
Kort voor het ongeluk kreeg de politie een melding van een mogelijke inbraak bij een supermarkt aan de Sint Jozefstraat in Deurne, waarbij een personenauto betrokken zou zijn. Vermoedelijk dat voertuig zagen agenten rijden tussen Deurne en Helmond, waarop besloten werd om achter de auto aan te rijden.
Door nog onbekende oorzaak kwam de personenauto op de Helmondsingel in aanrijding met een tegemoetkomende vrachtwagen om vervolgens tegen een boom tot stilstand te komen. De man uit Helmond werd daarbij uit de auto geslingerd en is ter plekke overleden. Het onderzoek naar de dodelijke aanrijding wordt uitgevoerd door de Rijksrecherche.
107 reacties:
Tja, dat is dus het risico van het (dieven)vak. Kan met het slachtoffer dan ook geen medelijden hebben. Met zijn nabestaanden en vooral de vrachtwagenchauffeur waar hij tegenaan geklapt is wel. Sterkte voor hen!
Dat is toch een tamelijk domme en kortzichtige reactie Hein, als je goed leest kun je zien dat het gaat om een ‘mogelijke’ inbraak. Vraagje: moet de politie daarvoor levens op het spel zetten ? Ze hadden ook het nummerbord kunnen noteren, een bakje koffie drinken en de man later oppakken. Had toch weer een jong leven gescheeld. Een ‘mogelijke’ inbreker verdient niet de doodstraf, zelfs een echte niet……
Ik wil sterkte wensen aan de vrachtwagen chauffeur.
Tja het is wat Hein zegt.
Risico van het vak moet je maar van andermans spullen af blijven.
@Paula op woensdag 29 januari 2014 om 17:22:
Heb je helemaal gelijk in !!!! Respectloze mensen
Erg triest dat die jongen is overleden,maar door z’n eigen domme actie heeft ie wel zijn eigen familie en iemand anders (vrachtwagenchauffeur) levenslang gekregen omdat meneer niet met zijn poten van andermans spullen kan afblijven,en dan vervolgens als een idioot over de weg rijd,zelfde geld fietsen daar kinderen die na school moeten ofzo en dan??? en dat allemaal om eeen paar extra kleingeld te verdienen,tja…risico van het vak
Hij vlucht niet voor niks neem ik aan.
Opgeruimd staat netjes zeg maar
@Paula op woensdag 29 januari 2014 om 17:22:
Waarom stopte die mogelijke inbreker niet toen de politie dat aangaf? Dat moet volgens de wet wel hoor.
Vraag anders ff bij de Aldi en de friettent op de Wal of in de Molenstraat hoe leuk het is om overdag en met bedreiging bestolen te worden.
@ Paula
Onzin, als je niks te verbergen hebt vlucht je niet en stop je netjes voor de politie. En dan kun je lekker het door jouw genoemde bakje koffie drinken en rustig je weg vervolgen. Bovendien was het niet de politie die levens op het spel zette, maar die jongen zelf: niet vluchten en er is niets aan de hand. Nu is het nog een geluk bij een ongeluk dat hij tegen een vrachtwagen aan knalt, maar als hij tegen een personenwagen was gebotst waren er nog meer slachtoffers geweest. Politie deed gewoon haar werk.
Voor een paar lege katjes zet je je leven niet op het spel.
Gewoon stoppen als de politie achter je aan zit dan had hij de nabestaande niet zo veel pijn gedaan /
De natuurliefhebber legde een paar bloemen bij een boom die door de automobilist zwaar beschadigd was.
in ieder geval is er nu een overlastveroorzaker in de Heistraat minder.
Verklaar je nader NFH, hoe dat zo?
toch weten jullie wel alles goed hé,en als het nu blijkt dat deze jongen alleen maar bijrijder was,en in de wagen zat te wachten en niet de hoofddader was,of niet de chauffeur was wat dan.
Ah leuk, weer een moraalridder. Je hypothese is nogal vergezocht vind je niet? Maar om je vraag toch te beantwoorden: Dan had de politie inmiddels laten weten dat ze nog op zoek zijn naar een ander iemand. Aan de getuigenverklaringen en het autowrak valt gauw op te maken of iemand bestuurder is geweest of niet.
Ik snap dat niet dat mensen altijd negatieve dingen hier neer zetten. Dat zijn altijd de stiekumste verzerikken die verder geen leven hebben en alleen maar de computer. Als je alleen maar negatief wilt doen typ dan niks
Fouad S. was ook een van de jongeren die geregeld voor overlast zorgde in de heistraat
Voor zo’n stomme inbraak hoeven toch geen doden te vallen. Het is niet zeker dat hij de dief was.
Iedereen weet dat je niet mag stelen…netjes moet stoppen..maar kom op zeg…weer een dode…nee nix te maken met god straft meteen… .weer heel veel verdriet.
had heel anders gemoeten…
heel veel sterkte voor ouders familie vriensen….
Alles bij elkaar kan ik er geen traan, maar dan ook geen enkele traan om laten.
Overlast veroorzaken tijdens zijn leven, en zelfs nog na zijn dood.
Hij heeft het aan zijn eigen gedrag te wijten, gewoon goed gedaan knul! allah zal je welkom heten.
Ik ben persoonlijk die mokro’s die Nederland verachten zo kotsbeu dat ik er geen greintje gevoel meer voor kan opbrengen en hoop dat er eindelijk een regering komt die dat hele zooitje hun NL paspoort afneemt en terugstuurt.
En wat mij betreft mogen ze rutte, samson en dat hele kliekje leugenaars en beroepsgraaiers op dezelfde boot zetten,dan merken ze snel genoeg wat hun”vriendjes” waard zijn.
@Paula op woensdag 29 januari 2014 om 17:22:
t ook nooit goed bij de mensen he! Ik ben het helemaal met Hein eens want als er wordt ingebroken dan moeten de wouten in een keer harder werken. werken de wouten hard is het ook weer niet goed! Ik heb altijd geleerd diefstal is schorem en schorem moeten ze aanpakken!
@Hein op woensdag 29 januari 2014 om 15:51:
Ik ben het helemaal met je eens Hein! geen onderscheid tussen leeftijd diefstal is gewoon fout en moet niet zomaar kunnen!
@Paula op woensdag 29 januari 2014 om 17:22:
En als de auto ook gestolen was, hoe denk je er dan over .
De Politie heeft keurig op afstand gereden.
Deze reactie is verwijderd door De weblog van Helmond.
We spreken hier Nederlands (of Hellemonds).
Daar maak je geen vrienden mee allan, denk dat je beter Nederlands kunt typen hier 😉 Welk volk bedoel je ermee? Degenen die stelen of die dat wat gebeurd is veroordelen?
ik vind het maar raar hoe iedereen reageert. het is zeer te betreuren wat hier is gebeurt. niks is zeker dat deze jongen met de inbraak te maken had, onlangs dat wil het nog niet zeggen dat de politie een stof signaal heeft gegeven tijdens de achtervolging. en al had deze jongen wel iets te maken met de inbraak is het nog niet zo dat hij zou moeten overlijden. als dat wel het geval zou moeten zijn zijn er waarschijnlijk vele mensen die moeten overlijden.
maar afgezien daarvan. wil ik de familie, vrienden veel sterkte wensen maar natuurlijk ook de betrokkenen van het ongeluk.
Grote stumpers praat met respect stelletje mongolen echte kankerhonden om zo onrespect vol te praten over die kerel
@guido op woensdag 29 januari 2014 om 21:20:
nee jij met je woorden stoere jonge
@guidio
Je bericht slaat nergens op en schelden hoeft al helemaal niet volgens mij.
Verders on topic.
Kan er geen traan om laten.
Hij had gewoon kunnen moeten stoppen.
Met een beetje pech heeft hij nu ook het leven verwoest van de vrachtauto chauffeur.
Voor hetzelfde geld was het een andere personen auto en waren er meerdere doden gevallen.
nou nou guido, kankerhond? mongolen? Noem je dat dan respectvol? Denk eerst even na man!
@Paula op woensdag 29 januari 2014 om 17:22:
Ik ben het helemaal met je eens!
Inderdaad lekker bericht hoor Guido. Je kunt je niet harder tegenspreken dan je deed.
Angelique, dat ik geen medelijden met het slachtoffer heb, wil niet zeggen dat ik het niet erg triest vind wat er gebeurd is. Want dat is het natuurlijk wel. Iedere onnodige dode is er eentje te veel en voor een relatief klein vergrijp hoeft iemand ook absoluut niet dood gewenst te worden en is dit een veel te zware straf.
Wel is het m.i. gewoon echt zijn eigen schuld omdat hij een aantal verkeerde keuzes maakte die hij niet had hoeven maken.
Heey luitjes, er staat niet dat ze de jongen aan het achtervolgen waren.
“Vermoedelijk dat voertuig zagen agenten rijden tussen Deurne en Helmond, waarop besloten werd om achter de auto aan te rijden”
Er staat niet dat de politie met zwaailicht, sirene gereden hebben en eventueel een stopteken gegeven zouden hebben!???
Het kan dus gewoon een ongeluk zijn geweest. Erg triest voor de nabestaanden van de jongen. Sterkte voor de vrachtwagenchauffeur! En de agenten die het hebben zien gebeuren.
Het zou je eigen kind maar zijn……
Het trieste is van alle reacties dat het u zoon/dochter/lief kan zijn. Om iemand meteen dood te wensen en dat dit maar de consequentie mag zijn…..
kopschoppers, dieven: laten we ze weer maar weer terug op de brandstapel zetten (ook al zijn ze niet helemaal 100% skuldig bevonden). Heksen en stoethaspels ook maar d’r op.
Alleen jullie eigen gewetensvolle egootjes zullen gevrijwaard blijven van enige kritiek. AMEN.
Beste guido
Gaan we het hebben over respect ?? Respect is onder andere met je poten van andermans spullen afblijven. En de bevolkingsgroep waar deze jongeman waarschijnlijk toe behoorde kan al helemaal geen respect opbrengen voor onze ouderen , onze normen en waarden, ons land , onze vrouwen enz enz, Dus moet ik nu treurig wezen of medelijden hebben??? Ik dacht het niet.
Trouwens respect krijgen begint bij jezelf, lees nou eens je eigen tekst. Tjonge….
Karma !
Con-science, dat is ’t ‘m nu net, je komt voor diefstal en zelfs kopschoppen *niet* op de brandstapel in Nederland. De politie heeft niemand gedwongen tegen die boom te rijden, als die jongen de inbraak gepleegd had aangehouden was, was ‘ie gewoon voor de rechter verschenen en had ‘ie een normale straf gekregen als hij schuldig was bevonden. Als ‘ie er helemaal niks mee te maken had, was ‘ie waarschijnlijk alleen wat tijd kwijt geweest door een staandehouding en had ‘ie daarna rustig verder kunnen gaan met z’n dag en de rest van z’n leven. *Hij* koos ervoor om te vluchten en daarbij zo hard te rijden dat het ongeluk gebeurde, en niemand anders.
En ja, als ikzelf schade lijdt door een superstomme aktie, dan neem ik ook gewoon m’n verantwoordelijkheid en verwacht geen medelijden. Gelukkig hebben mijn stommiteiten nog nooit zulke grote gevolgen gehad -zal vast iets met elkaar te maken hebben, als je je eigen verantwoordelijkheid neemt, haal je ook minder stomme dingen uit 😛
Hoe kun je oordelen als je niet de gehele waarheid weet? Ieder oordeel over een ander is een projectie over jezelf en vraagt je, je eigen schaduwkant eens te bekijken. We hebben het hier over een kind van 19 jaar het maakt niet uit wat voor nationaliteit. Ook al zou hij het gedaan hebben denk ik nog altijd, “we kunnen de misdaad afkeuren maar de misdadiger lief hebben”. Alleen de onwetenden oordelen, God is alleen maar onvoorwaardelijke Liefde en wacht totdat degene die onwetend zijn en “misdaden plegen”, dit zelf beseffen. Zoals Jezus zei: “Wie zonder zonde is mag de eerste steen gooien.” Wat denken jullie dat dit voor zijn familie is om zulke berichten te lezen? Jullie weten niet wat er door die jongen heen ging ook al was hij misschien fout. Medelijden hoeft niet, mededogen zou gepast zijn. Ik leef mee met de familie en weet dat Allah of welke God dan ook hem vol mededogen heeft ontvangen want God oordeelt niet en heeft alleen maar onvoorwaardelijk Lief.
De misdaad is nog eens niet wat het ergste is. (mijn mening)
Hij Had gewoon door zijn stommiteiten met rijden andere kunnen doden.
En nee kan niet zie hoe hard hij gereden heeft. Maar zo aan de foto’s. Te zien was het veel harder als de toegestane snelheid.
wat zijn jullie een stelletje harteloze racisten zeg .
stel het was je zoon dan praten jullie wel anders .
boontje komt op zijn loontje jullie gaan allemaal gestraft worden
door zo te reageren .
en als iemand voor de trein springt vinden jullie dit allemaal erg
maar is precies het zelfde geeft mensen trauma’s en had ook anders op gelost kunnen worden .
en NFH als je Fouad niet kende dan praat niet slecht over hem want hij was gewoon een goede jonge ik wens jullie toch ook niet de dood in
en waarom niet omdat IK JULLIE NIET KEN!!!!!
heis traat is helemaal niet zo erg en wij ‘Hollanders ‘ zijn net zo erg alleen daar schenken wij niet veel aandacht aan omdat dat allemaal zielig is ga toch weg allemaal kraak mensen niet af als je zelf geen haar beter bent !.
R.I.P Fouad dat god nu een betere plek voor jou heeft <3
iedereen praat slecht over fouad s . ik snap niet waarom mensen zo negatief zijn over deze jongen.. deze jongen is 19 jaar en natuurlijk maakt iedereen fouten maar 19 jaar half puber . hy was goede jongen en aardige jongen
ik wens de familie veel en veel sterkte en rust in vrede fouad
en nog eens iets alle na bestanden (zo als ik ) lezen dit ook
dus als je niks positief te zeggen heb dan hou je commentaar gewoon voor je
je hoeft het niet te delen er staat nergens je moet hem zwart praten !
hij heeft al zijn les geleerd en dit is allemaal overbodig wat jullie allemaal melden
R.I.P Fouad we still love you
hollandse mensen zijn hier negatief over deze jongen puur omdat hy marokaans is.en hollanders enigste wat ze kunen is oordellen over ander en ze lette veel op andere echt walgelijk volk en
als hy nederlands was dan had iedereen medeleven getoont respectloos hoor hoe mensen hier reageren op zo iets ergs . deze jongen heeft ook ouders en zusen en andere familieleden die hy achter moet laten. deze jongen koos niet bewust voor de dood. enigste wat hy wou was vluchten wat natuurlijk hem fatal is geworden .
@samir op donderdag 30 januari 2014 om 21:48:
klopt dat was Fouad ook , een lieve aardige jonge die je nooit een vlieg kwaad zou doen
@cyn & @samir
Ik kan natuurlijk alleen voor mijzelf praten.
Mij maakt het niet uit of deze jongen Nederlands, Turks, Marokkaans of wat dan ook is.
Voor de nabestaande vind ik het erg.
En ja iedereen kan wel eens fouten maken.
Maar je kan niet zeggen dat deze jongen niet te hard gereden heeft en daardoor levens van anderen bewust in de waagschaal legt.
Nogmaals voor familie en vrienden vind ik het erg dat hij gestorven is.
Maar hijzelf had kunnen zorgen dat dit alles anders afgelopen was door normaal te stoppen of normaal te rijden.
En Cyn als Fouad een bekende / familie van je is gecondoleerd met het verlies.
Ik neem aan dat hij een Nederlander was, met Marokkaanse ouders…
Gericht aan :(De onwetenden, waarschijnlijk ook mensen die naar afkomst kijken)
Hein
Joop
Mark
Ruud
NFH
Frank
Joyce Skoenutuh
Jack Pikaar
Gemert
Beyaelle
Pbos
En alle anderen die zich vinden in soortgelijke opmerkingen
Het liefst zou ik eigenlijk met jullie 1 voor 1 een apart gesprek aan willen gaan (voor Fouad) maar dat zijn jullie dan weer niet waard daar is mijn tijd te kostbaar voor.
Jullie zijn 1 voor 1 erg onwetend, respectloos, hypocriet en vooral egoïstisch.
Deze jongen begon maar net met groeien (was pas 19 jaar oud).
En naar mijn weten is dat nog erg jong en tegenwoordig gaat er zoveel mis in deze wereld dat het op zo’n jonge leeftijd nog moeilijk is om te weten wat goed en slecht is. (Dat leren we allemaal met de tijd)
Deze jongen maakte een fout, maar wil dat dan zeggen dat hij hierom dood moest?
Maken wij mensen tegenwoordig helemaal geen fouten meer dan?
Natuurlijk de ene fout is wat groter dan de andere fout maar nogmaals,
wensen we tegenwoordig dan zomaar even snel iemand de dood toe?
Nou nou dus op deze manier gaan we tegenwoordig met elkaar om.
Deze jongen had nog een heel leven voor zich, moest nog veel dingen leren en leren doe je vaak door fouten te maken.
En ik denk dat jullie jullie zelf wat beter hadden moeten laten informeren, of wat aandachtiger hadden moeten lezen want het is niet eens zeker dat hij wat dan ook heeft gestolen of ergens heeft ingebroken. (zoals ik vaak mensen zie beweren in de opmerkingen hierboven)
En ook al zou het zo zijn, wie zijn jullie om zo’n respectloze opmerkingen te maken naar iemand die er niet meer is.
Om dan maar een lang verhaal kort te maken,
wij zijn niet degenen die erover gaan wanneer iemand (dood moet), wie zijn jullie in godsnaam om zo respectloos over deze jongen te praten terwijl hij er niet meer is?
Heeft hij jullie leven soms zo zuur gemaakt of heeft hij een dierbare van jullie vermoord?
Volgens mij niet hè?
Denk de volgende keer maar eens 2 keer na voordat je zulke opmerkingen deelt met anderen.
Wat ik nu ga zeggen is eigenlijk niets voor mij maar toch wil ik het even kwijt,
ik wil jullie wel eens terugzien op deze site wanneer het gaat om een van jullie dierbaren.
En misschien dat we dan verder kunnen praten.
Gelukkig zijn er ook genoeg goede mensen die met verstand praten, weten waar ze over praten en nog een hart hebben en natuurlijk ook de mensen die het misschien niet op de goede, nette manier kunnen uiten door frustratie maar wel goede bedoelingen hebben.
Daar wil ik mijn respect naar uiten :
Paula NVB Guppestreuf
Bart Johan Leijten Angelique
Samir Guido Cyn
Feiten Qori Kénte
En alle anderen die zich daarin kunnen vinden.
Daarnaast wil ik zijn familie condoleren en heel veel sterkte wensen.
Ik zie hier allerlei berichtjes en zelfs dat die knaap – een Marokkaan dus – een goede jongen was. Mij maakt dat helemaal niet uit, Marokkaan of een echte Nederlander, want onder allochtonen zitten ook mensen die eens goed naar zichzelf moeten kijken. Het was in ieder geval iemand met Marokkaanse ouders.
Misschien zeg ik te veel, maar toch een vraagje: waarom heeft ie dan in een internaat gezeten en zelfs in een jeugdgevangenis? Mag ik natuurlijk niet zeggen (van Sharifa), maar het schijnt wel zo te zijn (zegt tenminste een lieve Marokkaanse kennis van me)!
Voor die moeder – een hele aardige vrouw – moet het een verschrikking zijn om te horen hoe je zoon aan z’n einde komt. Maar het lag duidelijk in de lijn der verwachtingen, heb ik begrepen. Als je niets op je kerfstok hebt, hoef je er niet vandoor te gaan als politie in zicht komt! Of zie ik dat verkeerd? Hoe dan ook ik: hoop dat die knaap nu eindelijk rust heeft. Maar hij had wel eens beter moeten nadenken en z’n moeder niet zoveel verdriet moeten bezorgen!
Sharifa@ KARMA!
Ongeacht welke kleur geloof of ras ook als er iemand overlijd is dat Karma hoe je het ook bekijkt en je kunt ongeacht welke bevolkingsgroep, wel in de slachtoffer rol duiken dit is het gemakkelijkste hoef je verder geen actie te ondernemen maar sta dan niet vreemd te kijken als andere er iets over zeggen verder nog een gezegende dag.
@sharifa
Ik heb volgens mij nergens gezegd dat hij dood moest.
Ook een jongen van 19 jaar weet wat goed en fout is.
Ben zelf ook ooit 19 geweest.
Nee kan er geen medelijden mee hebben en ja vind het erg voor de nabestaanden.
Hij is de persoon die veel te hard / onfatsoenlijk gereden heeft.
Voor hetzelfde geld reageerde de vrachtauto chauffeur anders en was hij gestorven en had Found het overleefd.
Was dat dan rechtvaardig geweest?
Dacht het niet.
Dit heeft niets te maken met dat Ford een Marokkaan was.
Ik zou hetzelfde zeggen als het een Hollandse jongen is geweest.
Jullie zijn zo verschut bezig hij is verdacht van inbraak wilt niet zegge dat hij iets heeft gedaan respectloos mensen!!
Kan zijn da hij bang was misschien heeft die openstaande boeten of zo
Jullie praten altijd negatief alsof jullie heilig mensen zijn opdd Allah ie rahmek broeder
@Sharifa op vrijdag 31 januari 2014 om 06:59:
“Jullie zijn 1 voor 1 erg onwetend, respectloos, hypocriet en vooral egoïstisch,” dat waren jouw woorden.
Tja ik kan dat alleen maar beamen en ik schaam me er niet eens meer voor.
Maar de vraag is hoe het zover heeft kunnen komen, dat ik er geen k*t meer om geef wat jij van me denkt?
Heeft die Faoud dan ooit iets gedaan om zijn “landgenoten” positief in het nieuws te brengen? dacht het niet!
Natuurlijk is het sneu voor die ouders vreselijk zelfs, maar ik voed mijn kinderen op met respect voor hun medemensen en respect voor andermans bezit.Daarmee hoop ik in ieder geval te voorkomen dat mijn kinderen in zulke situaties belanden,en zelfs hun leven in de waagschaal zetten om “cool/stoer ” te zijn.Mijn mening over marokkanen( en ik heb het uitdrukkelijk alleen over mocro’s,niet over turken , molukkers,antilianen en andere landgenoten) blijft onveranderd negatief,en er moet veel aan hun instelling veranderen wil ik daar ooit nog anders over gaan denken.O ja even terzijde ik stem nog steeds SP, maar heb een kl*tehekel aan mocro’s.
Als eerst wens ik de nabestaande erg veel sterkte! ongeacht door wat voor omstandigheden dit heeft mogen gebeuren. (of de reden!)
Het verdriet is er niet minder om voor de ouders en verdere nabestaanden.
Het gaat hier niet om welke nationaliteit, we hebben allemaal het zelfde bloed.
Wat mij wel erg stoort! is het volgende.
Waarom heeft bijna niemand het over die lieve nette vriendjes van het dodelijke slachtoffer? ja die zijn waarschijnlijk al opgepakt en hebben hopelijk voor deze ouders niet in de auto gezeten zodat ze het nu nog na kunnen vertellen!
Nou sorry maar hier wordt ik wel een beetje misselijk van.
Dat waren naar ons horen gewoon Nederlanders en helmonders, zoals wij.
Wij keuren het niet goed zeker omdat de gevolgen voor de omstanders ook erger hadden kunnen uitpakken met meer doden, dit is gelukkig niet gebeurt!.
Maar ja je kunt alles nu wel plaatsen in het als of als dat, het is zo als het nu is.
Nogmaals ook heel erg voor iedereen die erbij betrokken was,
Wens de familie heel veel sterkte met het verlies! een broer of zoon is nooit vervangbaar en ik kan het weten.
Nou blijft toch wel benieuwd naar de 2 zogenaamde vriendjes!
En dat de zogenaamde vriendjes
Anders hadden we toch waarschijnlijk andere reactie’s gekregen.
@ Sharifa
Ik dan helaas niet al te uitgebreid reageren vanuit hier, maar het is echt onzin om mij in je lijstje te zetten. Wat Jack Pikaar zegt dekt wel zo’n beetje de lading.
Met afkomst heeft het trouwens sowieso niets te maken, aangezien ik al reageerde voordat dat bekend was.
Wat een vieze reakties. Eigen schuld dikke bult. bah bah.
Laaat ik het zo zeggen.
Als ik eeen marrokaan was dan had ik gezegd ‘ Liever een dief dan een kindverkrachter’ immers is het bewezen dat 99,9% van kindmisbruikers in nederland nederlands is!
Makkelijk heh bagatelliseren. Heb ik het nog niet over die kerels die weerloze tienermeisjes voor dood achterlaten nadat ze zijn verkracht ‘daders 99,9% autochtone
Mensen iets minder arrogant en meer respect aub
@micheal op zaterdag 1 februari 2014 om 12:54:
Respect???? voor een bontkraagje? je bent niet goed wijs, respect moet je verdienen dat krijg je niet vanzelf.
En je vergelijking met kinderverkrachters is gewoon absurd, gewoon achteloos gebazel meer niet, of kan je dat met statistieken overtuigend bewijzen?
en zelfs dan is het off-topic
@Paula op woensdag 29 januari 2014 om 17:22:
Laat ik het kort en krachtig zeggen, iemand die inbreekt of iets doet wat tegenstrijdig is met de wet, heel hard aanpakken en als dit leidt tot een noodlottig ongeval, jammer dan. Bezint voor je begint en verwijdt niet meteen die mensen die moeten toezien op onze algemene veiligheid en orde. Als iedereen zich volgens de regels gedraagt, wordt is er geen diefstal moord of andere vergrijp gepleegd.
Misschien omdat hij geen rijbewijs heeft.. daarom ree die waarschijnlijk weg, jullie zijn zo respectloos!
Na bestaande en vrienden heel veel sterkten!
@brombeer op vrijdag 31 januari 2014 om 11:27:
Dat heeft dus zoals gewoonlijk in dit land weer niks mogen helpen voor deze jongen om op het goede pad te komen?
Als het klopt wat je zegt! internaat, jeugddetentie enz weer weggegooid geld alle hulp.
En het ergste nog een jongen van 19 nu dood!
Wat hebben we het toch goed hier in nederland bahbah.
Maar goed, hier in nederland! krijg je toch ook nergens geen enkele fatsoenlijk straf voor als je wat doet.
Wij hebben wel een oplossing misschien? als we nu, aangezien helmond toch uit ongeveer 60% buitenlander bestaat.
Nemen we de wetten over van oa Turkije of Marokko over,dan leren de helmonders zelf ook meteen het crimineel gedrag wel af!
O, en dan had deze arme jongen het wel uit zijn hoofd gelaten om deze fatale fout te begaan en was hij er nu waarschijnlijk nog geweest.
In deze landen pakken ze je gewoon harder aan en doe je die dingen niet.
Dat wilde ik ermee zeggen!
Vindt het echt erg dat dit zo heeft moeten gebeuren.
Als nederland strenger wordt dan zal er veel veranderen in alles!
verder wens ik de familie veel sterkte!
@Helmonder op zondag 2 februari 2014 om 17:04:
Globaal, zonder details bent ik het met je eens.
Hij is dood laat het rusten 🙁 is al erg genoeg voor alle nabestaande !!!! R.I.P
Er zitten nogal heftige reactie’s tussen, en ook begrijpelijk.
Hieronder een situatie, hoe het ook had kunnen aflopen voor de medemens.
Weet dat hier elke dag tig kinderen langs deze weg fietsen naar deurne.
Dus kan de andere kant ook wel begrijpen als ik mezelf in hun verplaats en dat hun woede voelen.
Een ding, deze chaufeur had geen rijbewijs dus die hadden ze ook niet af kunnen pakken! wel triest dat je zo terug gaat naar je ouders, geboorte land.
Denk dat iedereen deze zaak ook nog wel kent?
Uitspraak. Lullig celstrafje voor doodrijder Donnie
echtemensah.jpg240 uur taakstraf. Dat is de eis voor Milen Y., de doodrij-en-doorrij-Bulgaar die vorig jaar juli Donnie Rog met ±70 kilometer per uur kapot reed in Scheveningen. Plusminus, want geen remsporen. (Milen is een notoire hardrijder die zijn auto gebruikt als blowkeet – maar volgens Justitie is de kans op recidive laag hoor.) De officier noemt de strafeis ‘gebruikelijk’ voor dit soort doodrijders. Advocaten twijfelen daar aan en @Hoxha leverde bewijs via de nieuwsarchieven. Maar OvJ Kitty Nooy zou een hogere straf ‘onlogisch’ vinden. (N.B. Kitty Nooy kennen we nog van het kwijtraken van de TristanPDF, een ontzettende faal (6 doden) die ze af probeerde te kopen met Hello Kitty-ijsjes.) De familie van Donnie denkt er wat anders over. Zijn ouders reageerden in eerste instantie nogal primair emotioneel, en dat werd knokken in de rechtbank. Het ‘Oooh wat een asociale tokkies!’ was niet van de lucht. Twee dagen later sloegen de Hagenezen snoeihard terug met Het Meest Rationele Interview van Het Jaar (bindende kijktip). Zelden werd de kloof tussen Echte Mensen en Hullie van de Trias Politica zó helder uitgelegd. Om 13:00 uur is de uitspraak. Hart van Nederland heeft een mannetje in de zaal en de persvoorlichter van de rechtbank zit hier. De ouders van Donnie zijn er niet bij. Want het is toch allemaal zinloos. RIP Donnie. RIP rechtvaardigheid. FU Milen.
Vonnis: Schijn van gerechtigheid. “Verdachte is schuldiger dan het OM aan heeft gegeven, dus celstraf 9 maanden en 4 jaar rijontzegging.” Maar goed. Van die 9 maanden zijn er 2 voorwaardelijk. Dus blijver er zeven maanden over. Schrale troost: vonnis is een fuck you naar Hello Kitty en d’r ‘logische’ eis van 240 uur bejaarden wassen.
Update: ‘Doodrijder Donnie Rog mogelijk gevlucht naar Bulgarije’
Dat bedoel ik dus met NEDERLAND!
cyn . julie zijn hollanderss zijn gwn rasistiche volk en erg dom
en dernaast julie respectloos hoe julie hier reageren op een slachttoferr van 19 jaar oud nog puber . hersens heben julie niet. enigste wat julie kunen is discrimineren en oordellen over andere zonder te weten wat er echt gebeurt is.
wisten julie dat de ongeluk is veroorzaakt door die idiooten politie die te veel americaanse teken films kijken. de botste met hun auto van achter tegen de auto van fouad . waardoor fouad de macht over de stuur kwijt raakte en tegen een vrachtwagen botste en dernaa tegen een boom . de veroorzaaker van het ongeluk zijn politie . ze heben eens geen recht om de botsen tegen een voorvluchtige auto.
ze mogen de voorvluchtig achtervolgen maar met auto tegen aan botsen neee dat is fout
praat je volk maar weer goed ja
w. belg..NADOR@ volgens mij kijk jij teveel van die tekenfilms wat een onzin.
Als je al geen rijbewijs mag je dus al geen auto besturen.
En wat discriminatie betreft jullie gebruiken dit woord wel altijd heel gemakkelijk als het jullie uitkomt.
Wat ik dan niet snap is dat je nog steeds hier bent.
w. belg..NADOR@ en wat betreft je uitspraak dat wij dom zijn , ja inderdaad dat wij ALTIJD maar accepteren wat er gebeurd.
Maar die grens word bij sommige mensen zo op deze manier vlug bereikt.
w. belg..NADOR
Als je iets op iets wilt reageren schrijf het dan in goed begrijpelijk Nederlands, dan kunnen de lezeres het serieus nemen.
Normaal gesproken zou je over dat gedoe met die Fouad geen woord meer vuil hoeven of moeten maken, maar blijkbaar ligt het bij sommigen toch wat anders!
Respect? Een woord dat Marokkanen en anderen nogal eens vooraan in de mond hebben. Daarbij getuigen zij zelf dikwijls van weinig respect en zeker als het om andermans eigendommen gaat. Van spullen afblijven en mensen met rust laten. Zo hoort het en niet anders.
Vrijwel altijd moeten misstappen van vooral Marokkaanse jongeren goed worden gepraat (door Marokkanen blijkbaar). Nee, NADOR, wie is er dom? Of beter gezegd, kortzichtig! En inderdaad, wat Adje zegt, leer eerst maar eens Nederlands.
En wordt het niet eens tijd dat “De weblog van Helmond” een einde aan deze discussie maakt.
Al was het alleen maar uit respect voor de moeder van Fouad!
@ruud
Niet leuk heh , in de spiegeltje kijken.
Goed dat de boodschap is overgekomen, anders heb ik nog wel wat meer associaties voorje MET statistieken.
Ps wat aan mijn betoog is offtopic, over onozele praat gesproken.
@w. belg..NADOR. op dinsdag 4 februari 2014 om 20:20:
Sorry, maar volgens mij heb jij niet alle reactie’s gelezen!
Wij vinden het heel erg voor de familie en nabestaande, maar in dit land kan en mag alles. (dus nederland bedankt!)
Zoals ik al eerder heb aangegeven, als ze hier zwaarder en EERDER straffen zoals in andere landen was dit nooit gebeurt.
Geloof me maar dat je zulke aktie’s in die landen echt wel uit je hoofd laat!
Vandaar mijn voorstel, pas gewoon de wetten aan zoals in die landen aangezien we hier toch zeker 60% van allochtone afkomst hebben lijkt ons dit een goed plan.
En nogmaals dan wordt onze helmondse samenleving, ook wat beter met wat meer respect!
Wij zijn geen rasisten maar realisten.
Heel veel sterkte verder aan iedereen, dit was niet nodig geweest!
Een jongen van 19.
@micheal op woensdag 5 februari 2014 om 09:19:
o jee je begint persoonlijk te worden? tja dat kan gebeuren toch?
je gebruikt dan wel een (bijna) nederlandse naam( draai de e en a even om knul)
Maar in mijn ogen ben je gewoon een bazelende mocro die denkt slimmer te zijn als de rest, maar dat is juliie gevoel van verhevenheid( nederlanders zijn toch varkens in jullie kraaloogjes?).
De rest van je zinsbouw en spelling getuigt ook niet van al te veel taalkennis, maar vooruit je zal wel niet beter weten en een moeilijke jeugd hebben gehad..
Als jij niet begrijpt waarom je zinsspeling op “kinderverkrachters” off topic is, ben je nog veel onnozeler dan ik dacht.
o ja als je goed zoekt zul je vast wel wat foutjes in mijn betoog vinden, als je het nodig vindt om dat uit te zoeken, be my guest( da’s engels hoor)
Het blijft dus gewoon gezwets!( maar toch leuk dat je even reageerde lol)
@ruud op woensdag 5 februari 2014 om 17:53:
Wat betreft het deel kinderverkrachters, die ruimen ze wel op in de gevangenis!
Hoewel dit helemaal off topic is.
Was door deze aktie een kind om het leven gekomen die daar fietste, dan was
er een rel ontstaan in helmond
Gelukkig is het NIET gebeurd, en hebben de ouders nu te maken met dit verdriet hun zoon 19 jaar.
Laat staan dat er nog meer doden waren.
En wat betreft een eerdere schrijfster over iemand die voor de trein springt!!!
Sorry die is echt gek, geen vergelijk en idd ook trauma maar meer voor de trein machinist.
En die kiest er zelf voor om dit te doen!
Dit was een ongeluk, wat met een taak strafje opgelost had kunnen worden, helaas voor de ouders en verdere familie heeft het voor foaud anders uitgepakt.
Het jonge slachtoffer is naar zijn laatste rustplaats gebracht heb ik begrepen. Laat aub alle reacties hierop verder dan ook rusten. Het is al weer hetzelfde als met de moord op Jolanda Weber. Iedereen verwijt iemand wel wat en iedereen probeert zijn of haar gelijk te halen door van alles en niks aan te halen. Zo jammer
Deze reactie is gewist door De weblog van Helmond.
@Helmonder op woensdag 5 februari 2014 om 19:17:
eigenlijk wilde ik al afsluiten, zoals pbos zegt het is wel genoeg geweest.
Maar jouw opmerking,”Dit was een ongeluk, wat met een taak strafje opgelost had kunnen worden”, is nou precies waar ik me zo boos om kan maken.
Het is inmiddels toch wel duidelijk dat “taakstrafjes” bij dit soort figuren niet werken, hij had al een lange lijst van overtredingen en strafbare feiten op zijn naam staan, inclusief internaat en detentie.
Hoelang wil je dan nog “taakstrafjes” blijven uitdelen? Totdat hij uiteindelijk een mensenleven op zijn geweten heeft want je kan er bijna vanuit gaan dat dat ooit wel zou gaan gebeuren.En dat/die toekomstige slachtoffer(s) heeft/hebben ook ouders, die hun kinderen wel opvoeden met respect voor onze Nederlandse normen en waarden.Het is een beetje doemdenken dat besef ik, maar praat niet goed wat die knul heeft gedaan, 19 jaar is jong dat klopt, maar na je 18de ben je gewoon 100% volwassen en verantwoordelijk voor je daden en handelen.
Ik blijf erbij dat een groot gedeelte van de schuld aan het asociale,misdadige en vaak criminele gedrag van onze generatie “bontkraagje” gezocht moet worden in de foute opvoeding die de ouders van deze jongelui hun kinderen gegeven hebben.
De Nederlandse samenleving heeft genoeg gedaan om deze figuren weer op het juiste spoor te zetten, willen ze dat niet ,of vinden ze zichzelf beter dan ons nederlanders dan moet je ook kunnen accepteren dat zo’n figuur tegen een boom knalt en zijn leven voorbij is, Het leven is nu eenmaal geen sprookje en
hier in het westen vergeten we vaak hoe hard het leven kan zijn omdat we veel te verwend zijn met luxe , overdaad en gemakzucht.En de figuren die dit allemaal maar goed blijven praten moeten hun roze brilletje ook maar eens afzetten denk ik.
Conclusie: Rijp voor een DARWIN award! deze knul
@ruud op donderdag 6 februari 2014 om 16:25:
hehe jij snapt het ruud en vele van ons niet,
of ze zijn blind en willen de harde feiten niet zien of horen
@ruud op donderdag 6 februari 2014 om 16:25:
Hier sluit ik het mee af!
Volgens mij heb je niet alles gelezen wat ik eerder heb geschreven.
Voor een deel denken we soms hetzelfde, maar ik breng het anders.
Ik heb geen roze bril, en ben realist en ook goed op de hoogte van de criminaliteit onder deze groep jongeren, en overlast.
Daarom zeg ik ook het mag allemaal maar in nederland, dus vandaar voor iedereen een paradijs om dingen uit te halen die niet kunnen.
flut straf is belastinggeld weggooien geen zin dus, dat weten we onderhand in nederland.
Laat foaud nou maar rusten in zijn geboorte land, hij is al lang weer terug.
Alleen als helmonder, wel op de verkeerde manier.
Jongens waar gaat dit over! Er wordt in dit bericht geen enkel feit weergeven waardoor je deze jonge man als verdachte kunt aanmerken. Het zit allemaal tussen jullie oren. Het is een Marokkaan dus is het automatisch een crimineel. Beetje kort door de bocht, vind je niet? Daarnaast hebben sommige hier niet de juiste opvoeding gehad. Ik heb van mijn ouders meegekregen “als je niks aardigs kunt zeggen, zeg dan niks”.
Reactie op Ruud:
Zet jezelf niet voor paal jongen. Ga je eerst verdiepen in het strafrecht, voordat je rare dingen gaat roepen. Je spreekt nu meer uit emotie, maar zo werkt dat in het recht niet.
Tenslotte veel sterkte gewenst aan allen die het verlies van deze jonge man heeft geraakt.
Is dat gedoe nu eindelijk over? Ik denk dat er genoeg woorden aan besteed zijn. Dus laat deze kwestie nu eindelijk eens rusten.
@brombeer op vrijdag 7 februari 2014 om 09:04:
Mee eens!
Iedereen heeft zijn mening gegeven, dus nu lijkt het ons wel klaar.
Shukran – bedankt!
Beste mensen,
Wat meer medeleven is wel op zijn plaats hoor..Dit is heel tragisch.
De vader ,moeder ,zusjes broers van deze jongen hebben levenslang.Voor alle nabestaanden .Heel veel sterkte en kracht toegewenst.Dat de jongen mag ruste in vrede.
Het zal je eigen kind maar wezen dan praat je wel anders.Ik vind het verschrikkelijk.
.Een mogelijke betrokkenheid bij diefstal van emballage???Nog geen enkel definitief bewijs en dat dit soort achtervolgingsacties.Het had nog veel tragischer kunnen aflopen,nog meer dodelijke (onschuldige) slachtoffers.
Discriminatie laat ook maar achtwege vele van jullie.
Tussen al onze medemensen ziten goeie en slechterikken..
Deze jongen heeft een grote fout gemaakt maar had dit absoluut niet met zn leven hoeven te bekopen.
Respect mensen. Haat en nijd is er al genoeg in dit land.
@saskia op vrijdag 7 februari 2014 om 22:10:
Heb je wel heel het blog gelezen?
Ben altijd netjes gebleven met respect naar familie en slachtoffer, maar je moet ook de andere kant bekijken!
Dat mensen boos zijn is toch ook begrijpelijk, het is ook altijd wat.
Als hij een kind had dood gereden die daar op dat moment fietste om netjes naar school te gaan! ipv kratten jatten dan waren de rapen gaar, tenminste als het mijn kind was zeker! (ouders denken hier ook aan! die fietsen elke dag die weg).
Het komt nog zover dat Nederlanders het recht in eigen hand nemen, nu heeft deze jongen zelf helaas deze fout begaan.
Sluit aub dit blog!
Wat verwachten ze nou toch van ons helmonders?
Dacht dat het klaar was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kijk er zijn er altijd die iets weer oprakelen, zoals Saskia. De kwestie was volgens meerdere webloggers al lang afgedaan. Ik vind dat het weblog in gebreke blijft en deze zaak onverwijld moet afsluiten.
@brombeer op vrijdag 7 februari 2014 om 22:35:
Ja hoe kunnen we dit gesloten krijgen?
Je hebt helemaal gelijk, en krijg er nu toch echt de schijt van!
Mening is gegeven, zo netjes mogelijk door ons.
Zo meteen krijgen we nog een ruzie blog, willen we dat?
NEE!
Brombeer, we moeten idd sluiten maar hoe (mijn kind fiets daar ook bvb!)
Dit is en zaak van de weblog, niet van ons. Maar blijkbaar kunnen of weten zij niet hoe ze dat moeten doen. Dus laten we het van de respect van anderen afhangen of ze hier blijven doorzeuren of niet!
reactie op helmond en brombeer,
Ik heb het heel goed gelezen, rakel ik iets op nee ik geef alleen mijn medeleven aan famile en geef mijn mening.
Er is nog niets zeker bekend hoe en wat omtrent de kratten ,flessen whatever.
Jullie willen dat dit blog gesloten word er geen ruzieblog komt.
Denk dan eens na voordat je weer een reactie teruggeeft.
Zo blijft het open als jullie steeds een reactie op een ander persoon plaatsen.
Klaar is het iedereen zijn zegje gedaan en thats it dan.
Vele hier zitten niet te wachten op een ander iemand die hun afzeikt.
THINK TWICE.
@Saskia
Hele verstandige reactie. Zeggen dat het blog gesloten moet worden en dan vervolgens wel blijven posten. Laat dit blog gewoon open. Niet “iedereen” heeft zijn zegje gedaan. En wie bepaalt of een blog dicht moet? En waarom? Met welke reden? Omdat mensen het niet eens zijn? Omdat er niet respectvol wordt gereageerd? Of juist wel?
Ik snap heel goed de reacties van eigen schuld dikke bult. Tja, da tis dan niet leuk voor sommigen.
Maar hebben die sommigen dan geen greintje eigenwaarde? Waarom nooit een woord of letter begrip voor de overgrote democratische meerderheid,die schoon genoeg heeft van Marokkaans tuig?
Nee, altijd weer dezelfde excuses en omdraaiingen…altijd is een ander schuldig, hier dan weer de politie; mag de politie niet op een inbraak alarm afkomen?
Nee, heel laf, die reacties die anderen racisme in de schoenen willen smeren.
Gelukkig kijken meer en meer mensen verder dan hun neus. Ik ken ook vele Marokkanen en turken en Afghanen en Irakezen etcetera die klaar zijn met Marokkaans tuig. Of is iedereen racist behalve de criminele patsertjes en hun wegkijkende omgeving ?
@A Mientjes op zondag 9 februari 2014 om 10:17:
@brombeer op zaterdag 8 februari 2014 om 09:07:
@helmonder op vrijdag 7 februari 2014 om 22:41:
@helmonder, brombeer
Volgens mij hebben jullie twee hier een record aan reacties, overigens is dit webblog niet van jullie, dus er mag door een ieder gereageerd worden.
Mientjes
Wat lul je nou met de andere schapen mee? Eigen schuld dikke bult? Hier is geen schuld te bekennen of heb jij de politierapporten net zoals die andere clowns hier die meteen overgaan tot het beschuldigen van andere zonder de feiten en omstandigheden in hun volledigheid te kennen.
Wat jij doet is generaliseren lieve schat. Een paar Marokkaantje die het nieuws bereiken, en er wordt al gesproken over MarokkaNEN! Ik ben zelf een Marokkaan, dat maakt mij nog geen crimineel, ik studeer, heb voor mensen die mij respecteren ook respect en probeer gewoon wat van mijn leven te maken. Ik ken wel tig Marokkanen die precies het zelfde zijn als ik.
Het feit dat jij het hier over Marokkaanse tuig komt bij mij over alsof jij alleen ergert aan hen omdat zij dus Marokkaans zijn! Want je kunt me niet wijs maken dat er geen Nederlands of Surinaams tuig bestaat. Die noem je niet in jouw reactie, dus ja, je kunt jezelf en al je vriendjes kwalificeren als racist.
Wij zijn mensen zoals jij die voortdurend maar generaliseren meer dan spuugzat!!!!
Heb het nu eens een keertje over tuig in het algemeen en niet Marokkaanse tuig! Geen gedrag dat tuig vertoont is te tolereren, dus niet alleen dat van de zogenaamde Marokkaanse tuig.
Wat ik probeer te zeggen is. Als je een probleem wil aanpakken dat bij meerdere rassen en nationaliteiten voorkomt, maakt dan nooit onderscheid wegens rassen of nationaliteit maar pak het probleem in het algemeen aan.
Maar Snoesie, als het grootste deel van dat tuig toch echt van Marokkaanse afkomst is terwijl ze een minderheid in dit land zijn, dan kun je niet aan dat gegeven voorbij gaan en dat negeren bij het zoeken naar een oplossing.
Maar goed, ik heb geen zin in zo’n discussie, die heb ik al vaak genoeg gevoerd. Past ook niet in dit blog, dat toch al uit de hand gelopen is.
@Marc van den Boomen op zondag 9 februari 2014 om 10:02:
beste marc,l
Doel je nu op mij. ,brombeer heeft het hierover niet ik.Ik heb mijn zegje gedaan geef mijn weerwoord op de reactie van brombeer en helmonder .Ik zit niet op een tegen bericht te wachten.Een ieder die hier wat wil plaatsen ik vind het prima hoor.
@Hein op zondag 9 februari 2014 om 20:39:
Los je daarmee volgens jou de problemen mee op ja? Hoe denk je dat 99% van de andere Marokkanen die door hier de Marokkanen uit te plukken nog aan werk moeten komen. En kom aub niet met dat bullshit dat er op de werkvloer geen sprake is van gestructureerd discriminatie.
Mijn punt is, dat door er een nationaliteit bij te noemen in dit geval de Marokkanen je ook schade toebrengt aan de rest van de Marokkaanse bevolking.
@Snoesie op zondag 9 februari 2014 om 22:44:
Dat heb ik totaal niet gezegd, je verdraait mijn woorden. Een zwaktebod.
Ik zeg dat je het niet mag negeren bij het zoeken naar een oplossing. Aangezien het percentage substantieel is, is nationaliteit misschien wel een meespelende factor.
En volgens mij brengt het geen schade toe door de nationaliteit te benoemen (want dat is nu eenmaal de waarheid), ze brengen zichzelf juist schade toe door steeds in de fout te gaan. Waarom denk je dat Roemenen gezien worden als skim-volk, Polen als dronkelappen en goedkoop werkvolk? Dat is inderdaad pure generalisatie, maar die is niet op lucht gebaseerd. Het is immers altijd een kleine groep die het voor de rest verpest en dat is inderdaad heel erg vervelend, maar zo gaat het nu eenmaal in de grote wereld.
@Hein op zondag 9 februari 2014 om 22:54:
En wij Nederlanders moeten overal een afspraak maken van te voren om langs te komen hahaha, een extra bordje erbij kan vaak niet hier is geen rekening mee gehouden mee eten, zoals vroeger toen de vrouwen nog lekker thuis waren bij de kinderen ipv werken.
Wij zijn een jong gezin vrouw werkt niet, en hebben ook geen topfunctie!
Maar je hoeft niet te plannen, en de kinderen krijgen gewoon ook chips ipv alleen om het weekend.
Moet wel toegeven dat de buitelandse cultuur een grote familie is, en wij Nederlanders druk druk druk! en gierig (ja veel dan, niet 100% natuurlijk.
Een bakkie doen gaat niet meer je moet een afspraak plannen in de agenda.
Maar ja zo heeft iedere nationaliteit wel wat in dat opzicht denk ik.
Iedereen die vindt dat dr nederlanders racistisch zijn.
Misschien een goede tip.
Ga terug naar je eigen land.
dan heb je geen last meer van ons racisme ;).
Het is geen Helmonder, het is een marokkaan die in Helmond woonde.
@Jacky pikaar op donderdag 30 januari 2014 om 22:33:
Het is wel een marokkaan minder…..whahaha….MINDER MINDER MINDER!
De islam moet verboden worden, alle moskeen gesloten worden, korans tot toilet papier en verkopen aan Mekka. De islam moet worden vernietigd!
Een beetje meer beschaving Jack zou je sieren.
Ooit gehoord van de pot verwijt de ketel?
@Leny van Muijen
Beschaving? Ooow, je zult de beschaving en cultuurverijking bedoelen die ze hierheen hebben meegenomen? Nou ik dacht dat ik met mijn uitspraak op hetzelfde beschavings niveau zat als deze mensen. In marokko zou ze door de politie kapot gemaakt worden, en anders door de eigenaar van wie ze gestolen hadden. Het maakt me verder ook niet uit wat voor afkomst mensen hebben, maar van de marokkaanse jeugd is 60% voor hun 23ste in aanraking geweest met justitie. Sorry, maar ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met beschaving richting dit soort mensen? Lijfstraffen zouden misschien wel werken voor dit tuig? Maarja, jij vindt dat niet beschaaft, maar is het beschaaft om je te laten beroven, bespuigen en verkrachten door een groot deel van een bevolkingsgroep die hierheen gekomen is onderleiding van de politiek? De groep Chinezen hiet hebben dit soort problemen niet.
@jack
Tel.nr. van de geestelijke gezondheidszorg (ggz) is 0492-848 000. Gewoon even bellen. Wordt je direct geholpen
Ps. Spoedeisende hulp en opname zijn kosteloos
@Fred
Er lopen toch zoveel gekken rond tegenwoordig, het is gewoon niet meer normaal. Eerst dacht k dat skinheds niet normal waren, maar sinds dat ons Jan in elkaar geslagen en beroofd is door marokkanen doek geen oog meer dicht en voel ik me ook niet meer veilig op straat. Zou die Wilders dan toch gelijk hebben?
Vandaag komk dit tegen op internet, het is toch niet meer nomaal tegenwoordig, ik wil nie discrimineren, maar ik weet niet wat ik hiervan moet denken, kijk zelf maar.
http://mwnw.nl/blog/2014/04/10/amar-nejjar-leugenaar-41466
Misschien moet jij ook je hulpnummer even doorgeven an de persoon, want die is toch ook niet helemaal van deze tijd?
Update:
Agenten niet verdacht na de fatale achtervolging
De politieagenten die in januari betrokken waren bij de hierboven genoemde achtervolging van een 19-jarige Helmonder die op zijn vlucht verongelukte, hebben geen schuld aan zijn dood.
De agenten hebben volgens de regels gehandeld en worden daarom niet verdacht, aldus de hoofdofficier van justitie van het Arrondissementsparket Oost-Brabant. Het Openbaar Ministerie maakte dat vandaag bekend na beoordeling van het onderzoek door de rijksrecherche. Op verzoek van de hoofdofficier van justitie hadden zij dat onderzoek ingesteld omdat er op het moment van het dodelijk ongeval sprake was van een achtervolging door politieambtenaren.
“Uit het Rijksrechercheonderzoek blijkt niets van opjagen, aantikken of ander gedrag wat concreet zou hebben geleid tot het dodelijk ongeval. De politieambtenaren hebben binnen de grenzen van de daartoe strekkende regels gehandeld en worden derhalve niet als verdachte aangemerkt” aldus het Openbaar Ministerie in hun persverklaring.
De Helmonder werd achtervolgd omdat hij bij een supermarkt in Deurne probeerde statiegeldflessen te stelen. Op de Helmondsingel (N270) botste de verdachte op een tegemoetkomende vrachtwagen. Zijn personenauto kwam tegen heen boom tot stilstand. De jongeman werd uit de auto geslingerd en overleed.