Leo Grunberg directeur Helmond Marketing
Per 1 januari 2017 wordt Leo Grunberg de nieuwe directeur van de Stichting Helmond Marketing. Hij volgt Theo Glaudemans op die een paar maanden geleden opstapte.
Drs. Grunberg is afgestudeerd planoloog-demograaf aan de Universiteit van Amsterdam en heeft de afgelopen 30 jaar ruime ervaring opgebouwd in het werken aan stedelijke vraagstukken. In steden en gemeenten als Eindhoven, Almere, Tilburg, Utrecht, Hilvarenbeek, Geldrop-Mierlo, Schijndel, Rijswijk, Rotterdam, Amersfoort, Breda en Den Haag was hij centrummanager, straatmanager of adviseur van lokale partijen.
De kennisvelden die hij beheerst, zo meldt het persbericht, zijn onder meer centrum- en straatmanagement, citymarketing, bestuurskunde, detailhandel, horeca, veiligheid & openbare orde en ruimtelijke ordening. In het verleden schreef hij diverse artikelen over actualiteiten in het vakgebied en verzorgde gastcolleges op universiteiten en hogescholen. “Bijdragen aan een krachtig, efficiënt en toekomstgericht Helmond is de opgave van Helmond Marketing” aldus Leo Grunberg.
Pieter van Geel, bestuursvoorzitter van Helmond Marketing “het bestuur is erg blij dat zo’n ervaren Citymarketeer de organisatie komt versterken. Dit geeft een nieuwe impuls aan het vele werk dat ons te wachten staat. Met zijn kennis en ervaring kan Helmond Marketing de nieuwe koers met volle kracht inzetten.”
7 reacties:
Met zoveel ervaring op zoveel verschillende plekken moet het wel goed gaan komen en zal ons Helmond een goede toekomst tegemoet gaan.
Maar als ik zijn loopbaan zo bekijk zit hij volgend jaar weer in een andere stad 😉
Waarom is hij trouwens bij de vorige steden weggegaan?
@jeroen dat heeft te maken met de werkzaamheden als deze klaar zijn gaan ze meestal naar een volgend project. Gemeenten kapen de goeie dan weg
Of je bent een regelrechte fladderaar want zoveel talenten als hier worden opgesomt NOU dan wil iedere werkgever je echt wel vasthouden (dus dezelfde gedachte als Jeroen) .
Als ik zie wat hij allemaal beweert te kunnen; kan het ook managertaal-/gekrijs blijken te zijn: “Ik wil bijdragen aan een krachtig, efficiënt en toekomstgericht Helmond”
We zullen het ongetwijfeld merken komende periode (1 jaartje aanzien) en ik geef hem voorlopig voordeel van de twijfel.
Van Helmond valt niet veel te maken de komende tien jaar. Een centrummanager is een overbodige vacture volgens mij. Er is hier niets te doen, we hebben drie winkelstraten, kom op zeg!
Waar denken we mee bezig te zijn? Is dit een serieuze invulling voor de functie van directeur Helmond marketing. Maken we gebruik van passanten?
@Jolanda op woensdag 14 december 2016 om 13:44:
Zelf denk ik dat de echte “toppers” voor het bedrijfsleven kiezen.Niet voor het hoppen van de ene gemeente naar de andere.
weer een volgende kip die de graantjes komt oppikken?
het lijkt wel een duiventil daar. Of is dat de snelle manier om rijk te worden? veni vidi vici en dan weer vlug weg.