6reacties
2 Commercials van Helmond Marketing
In opdracht van Helmond Marketing produceerde het Tilburgse mediabedrijf Lekker Hip de onderstaande commercials:
.
Op de weblog kun je over Helmond praten, huilen en lachen.
Alle berichten op onze voorpagina zijn actueel of gaan langer mee dan de waan van de dag. Vrijwel dagelijks plaatsen wij iets nieuws.
Onder elk bericht staan de reacties (inmiddels al 117045 sinds de start van de weblog in mei 2005) van andere Helmonders. Alleen lezen wat anderen schreven kan, leuker is het natuurlijk als jij ook jouw on-topic (?) reactie geeft.
In opdracht van Helmond Marketing produceerde het Tilburgse mediabedrijf Lekker Hip de onderstaande commercials:
.
6 reacties:
Helmonders weten door deze filmpjes van Helmond marketing dat er veel te doen is in Helmond en kunnen zo lekker in eigen stad blijven.
Jammer dat Helmond marketing zelf hier niet de weg weet in haar eigen stad en naar Tilburg gaat voor deze filmpjes.
@Jeroen op zondag 20 augustus 2017 om 12:58:
ik vind het eerlijk gezegd de tekst “In Helmond is altijd wel iets te doen” wat zielig overkomen als er maar 1 evenement te zien is een filmpje.
Dat het in tilburg gemaakt is tja… het voorbeeld is er en nu kan ieders neefje dit wel in elkaar knutselen in de lunch pauze.
Och we weten toch dat Helmond Marketing niet zo Helmond minded is. Heeft u ook de plattegrond van het centrum ontvangen en gezien? Wel met de Kloostersteeg, de Clundert en het Doornpad, maar geen Lambertushof! Dat is al jaren een mooi, sfeervol pleintje in de stad.
Tja dat krijg je als de leidende mensen van Helmond Marketing niet in ons eigen Helmond wonen. Daar zouden we toch iets aan moeten doen lijkt me!
Ik vind de filmpjes niet heel bijzonder en het is inderdaad jammer dat ze voor dit simpel werkje een Tilburgs bedrijf hebben ingeschakeld. Dit kan iedereen met wat video-vaardigheden in elkaar zetten.
Maar wat ik zelf het meest bijzonder vind… Ik heb het idee dat ik naar een promo-filmpje van een Zonnebloem-reis zit te kijken. Oubolligheid is hier troef zo te zien. Hiermee ga je volgens mij niet veel mensen trekken.
“Lekker Hip” is het in ieder geval niet… Dat hoeft niet erg te zijn, voor de juiste doelgroep is dit vast heel aanlokkelijk. Maar ik mag wel hopen dat ze ook filmpjes hebben laten maken voor andere evenementen. Want ik zie in deze filmpjes maar een leeftijdscategorie voorbij komen.
Het is maar een raar clubje dat Helmond Marketing. Ze wonen zelf in Eindhoven, maken een stadsplattegrond van Helmond zonder het op één na mooiste straatje, verzinnen een nieuwe raar stadslogo van Helmond en laten oudbollige filmpjes in Tilburg maken. 🙁 En daar krijgen ze dan gemeentesubsidie voor. ????
Hun #trotsophelmond bij bijna elk Facebook-berichtje krijgt zo wel een rare bijsmaak vind ik. Ik zeg #datmoetbeter!