Vrachtwagen knalt op auto: vrouw gewond
Kort voor 22.30 uur gisteravond werd een personenauto van achteren aangereden door een vrachtwagen. Dat ongeval was bij de verkeerslichten op de kruising van de A270 en de Schootense Dreef en Brandevoortsedreef. De automobiliste van de personenauto raakte gewond. Zij is door het ambulancepersoneel uit haar auto gehaald en met onbekende verwondingen per ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
Het is niet bekend waarom de vrachtwagen achter op de personenauto reed. De personenauto is door een bergingsbedrijf weg getakeld, de vrachtwagen kon zijn weg zelf vervolgen. De rijbaan richting Eindhoven werd tijdelijk afgesloten.
Harrie Fotografie maakte onderstaande foto’s.
16 reacties:
Bam Goede morgen
Ik vind het ongelofelijk dat overal fly-overs worden gemaakt en hier midden op de snelweg is gekozen voor verkeerslichten.
Dit moet echt aangepast worden
@Danny H op woensdag 7 december 2016 om 07:41:
Dit betreft de kruizing bij Ziggo en niet de kruizing welke jij bedoelt. Voordat je reageert eerst even uitzoeken om welke kruizing het gaat.
@Marvin op woensdag 7 december 2016 om 08:19:
Het is KRUISING en niet KRUIZING.
Dus Marvin niet zo vlug zijn met commentaar leveren op andere.
Ik kom er dagelijks langs en mensen rijden er gewoon door rood en stom om een stoplicht te plaatsen waar eerst altijd een snelweg was snap de mensen niet die dit hebben bedacht is het dan zoveel moeite om een stukje verder te rijden of terug waarschijnlijk wel en de veiligheid van de andere mede weg gebruikers komt hier door zeker niet ten goede
Opdoeken dat stoplicht….
Volgens mij is deze kruising er al ongeveer 10 jaar! Het gaat niet om de nieuwe kruising.
En de snelheid is inmiddels aangepast naar 100 op de “snelweg”. Ze kunnen beter borden voor autoweg plaatsen.
Alle remmen los!
Stoplichten weghalen en de meest asociale Mercedes rijders hebben voorrang!
Heel die traverse 130 maken, alle stoplichten weghalen. Zijn we snel door Helliemond heen, en mensen leren vanzelf dat ze niet over moeten steken.
Kruispunt bij brandevoort kan gewoon blijven bestaan, moeten ze maar uitkijken!
Dat wil de VVD toch, zelf redzaamheid? Succes! 🙂
Het gebeurde op de UPC/ZIGGO kruising, niet op de kruising halverwege de snelweg. Misschien kan de weblog dit nog even iets nadrukkelijker melden? 😉 zie dat er wat misverstanden ontstaan nu.
@Henkje op woensdag 7 december 2016 om 11:36:
In het bericht van de weblog staat toch duidelijk kruising schootensedreef / brandevoortsedreef.
Als men als Hellemonder de weg niet weet in zijn eigen stad kan men beter niet reageren.
@MH op woensdag 7 december 2016 om 09:47:
Die ook opdoeken…. 😉
Blijft een gevaarlijke situatie voor anderhalve paardenkop die daar gebruik van maakt. Opruimen die kruising.
@ikke 2 op woensdag 7 december 2016 om 11:56:
Daar ontstaan dus misverstanden door. De foto’s komen van de UPC/ZIGGO kruising…
@ikke 2 op woensdag 7 december 2016 om 11:56:
Correctie, de genoemde wegen en de foto’s kloppen gewoon. Maar er zijn enkele reacties die over de snelweg kruising gaan, dat klopt dus niet. Mijn verzoek aan de weblog was om even nadrukkelijk te zeggen dat het niet die beruchte kruising is…
@Henkje op woensdag 7 december 2016 om 19:11:
Door het aangeven van de kruisende straatnamen, een link naar Google Maps en de foto’s hoopten we dat we het vrij duidelijk aangaven. Gelukkig zijn er bijna altijd andere Helmonders die het antwoord ook weten (zie hierboven) of zelfs beter weten (zie hieronder).
Maar volledigheidshalve en wat aan de late kant, er is namelijk niet altijd (meteen) iemand van de weblogredactie aanwezig:
Het is dus niet de beruchte kruising met de Neervoortse Dreef waar we op de weblog veel aandacht aan hebben besteed. Zie bv de eerste melding daarvan door onze columnist Grommetje en onze berichtgeving naar aanleiding van het dodelijk ongeval 7 maanden later.
@De weblog van Helmond op donderdag 8 december 2016 om 10:43:
Uiteraard begrip voor de reactietijd! De uitspraak “jump to conclusions” is niet zomaar ontstaan 😉 Soms is iets onzichtbaar terwijl het recht voor onze neus ligt… Helaas is dat met de keuze tussen een berucht en een minder berucht kruispunt blijkbaar zo.