137reacties

Een warme of koude douche

Onze stamgast Porcupine (a.k.a. Noud) plaatste op zijn weblog het log Klantvriendelijk.Daarin schreef hij op 23 juni:”Loop ik vanmiddag bij Van Leest hier in Helmond binnen, en het viel me meteen op dat er geen klanten in de zaak waren. Ik dacht nog dat het door het warme weer kwam. Plotseling hoor ik een geluid alsof er een kat wordt afgemaakt. Blijkt het een van de medewerkers te zijn die staat mee te kwijlen met de CD die op dat moment aan stond. Ik rende meteen de zaak uit, want hier konden mijn gevoelige oortjes toch even niet tegen. Ze hadden zeker geen zin om klanten te helpen vanwege het warme weer.
Over klantvriendelijkheid gesproken.”Een koude douche op zo’n warme dag.
Maar toch niet prettig…
Natuurlijk, overal gaat wel eens iets mis. Maar bij sommige bedrijven vraag je je soms toch wel af of klanten er überhaupt toedoen? Ook in ons eigen Helmond helaas.Hoe er met klachten omgegaan wordt, is soms nog vreemder. Ons werd geleerd dat klanten die een klacht uiten, betere klanten worden als ze vinden dat die klacht serieus en rechtvaardig behandeld wordt. Maar of ieder bedrijf dat weet?Goede of slechte ervaringen met Helmondse bedrijven of organisaties hebben we allen.Maak andere Helmonders deelgenoot van je ervaringen.
Vertel ons dus wie er een virtuele warme of koude douche verdiend?

Omdat de Helmondse horeca eigen plekjes heeft, beschouwen we reacties over hen hieronder als off topic.