Helmond Marketing: ga naar Aarle-Rixtel!
Bovenstaande tweet en dit en dit Facebookbericht werden vanmiddag geplaatst.
Voor wie het niet weet: “Helmond Marketing wil Helmond laten stralen. Hiertoe ontwikkelt Helmond Marketing diverse (promotie)producten. De promotie en de productontwikkeling zijn gericht op het bij de doelgroepen bevorderen van een positief beeld van Helmond, het versterken van het productaanbod en het stimuleren van doelgroepen om een bezoek te brengen aan Helmond en om gebruik te maken van de in de stad aanwezige voorzieningen.” Dat schrijven zij op hun websitepagina getiteld Wat betekenen wij voor Helmond.
Voor hun stadspromotie in 2017 (pdf) krijgen zij een subsidie van 315.000 euro van de gemeente Helmond.
9 reacties:
On-ge-loof-lijk!!!
Vraag aan @Helmond Marketing: waar kan ik ik morgen met een stel Helmondse vrienden het beste een terrasje pikken? Ik zat zelf te denken aan Deurne, Valkenswaard of Eindhoven? Hoor graag jullie advies!
Triest hoor!
En voor Hellrun wilden ze geen reclame maken. 🙁
Euh, waarom maakt Helmond Marketing publiciteit voor activiteiten *buiten* Helmond?! Wat is het volgende, een bootreis naar Kaapstad?
Och och och, kijk eerst eens verder dan jullie neus lang is.
Stemmingmakerij heet dat geloof ik.
Op de site
https://www.laarbeek.nl/actueel/agenda/2017/5/31/juni-watermaand
staat duidelijk te lezen:
“Dit jaar is er een samenwerking met de gemeente Helmond, ook daar zijn tal van activiteiten.”
Verzacht dit de pijn een beetje?
@Peter op zaterdag 3 juni 2017 om 17:27:
Zolang je betaald bij Helmond Marketing promoten ze je moeder nog.
@Hans op zaterdag 3 juni 2017 om 17:49:
Best wel ongelukkig om juist vandaag te promoten over een ander water evenement dan… Drakenbootfestival Helmond dus zeker geen stemmingmakerij maar goed opgemerkt, dit is van de zotte.
@Hans op zaterdag 3 juni 2017 om 17:49:
NEE!!
Helmond werkt ook samen met Deurne, Valkenswaard, Eindhoven en wie weet zelfs met Kaapstad. Dus daarvoor moet Helmond Marketing ook reclame gaan maken?
IK ben er zeker van dat Blanksma van heel Helmond een veeg uit de pan krijgt als zij dit Twittert of Facebookt:
Wie goed rondkijkt ontdekt in Deurne veel kroegen met overheerlijke biertjes. Die producten worden verbouwd en geproduceerd in Deurne en gaan dan vaak de hele wereld over.
Aan geld geen tekort daar, maar wat een blunder weer van de jongens en meisjes van Helmond Marketing. 🙁 Eerst dat nieuwe stadslogo met die pleerollen en nu Helmonders naar een andere gemeente lokken om heerlijk te gaan eten. What’s next?
In Helmond is er genoeg waar je culinair kunt genieten. Ik denk aan De Rozario op de Steenweg, Se7en op de Markt en zeker de wandeling Culinair Helmond een paar weken terug. Zulke ondernemers kunnen de reclame en extra klanten heus wel gebruiken.
@Hans op zaterdag 3 juni 2017 om 17:49:
Kunnen ze in Laarbeek vanwege die fijne watersamenwerking dan ook de brug voortaan open doen zodat de pleziervaarders naar Helmond kunnen varen?
Deze hobbyclub is met het wc-rollen logo voor de stad gekomen. We moeten er dus niet te veel van verwachten natuurlijk. 😉
Dat mag ook gezegd worden:
de website http://www.helmondcentrum.nl heeft Helmond Marketing dan weer wel mooi vernieuwd. Daarop alleen maar Helmond gelukkig en geen Aarle-Rixtel of Deurne als ik het goed zag. Zelfs niet bij Juni Watermaand. 🙂 Ze leren snel!